"שפת קודש": על הקשר בין תנודות הקול ועולם החומר

התבנית הנוצרת בגרגרי חול עם השמעת קול "אה" בטונוסקופ
התבנית הנוצרת בגרגרי חול עם השמעת קול "אה" בטונוסקופ

לפניכם סרטון מדהים, המדגים את השימוש במכשיר "טונוסקופ" העשוי מיריעת גומי מתוחה ועליה גרגירי חול. השמעת קולות ארוכים אל ה"טונוסקופ"מדגימה כיצד הקול האנושי יוצר דפוסים הרמוניים בחול הנפרשים על פני קרום הגומי המתוח. אנו לומדים כי לכל קול ישנה פרישה כמנדלה אופיינית וקבועה, המושפעת מסוג החומר (מים, חול, גז, סגסוגת מתכת, פלסטיק), גובה הצליל, עוצמתו וסוג התנועה בה אנו משתמשים…

 האם לקול שאנו משמיעים, לגובה הצליל כמו גם לסוג התנועה (O לעומת  A) יש השפעה על עולם החומר?
ומה עומד מאחורי המונח "שפת הקודש"? האם יתכן כי באמצעות דקלום או שירה של כתבי קודם, יש לנו את הכוח להשפיע ולשנות את המציאות הפיזית, ואף לרפא אדם ש"יצא מכוונון"?

לקריאת המאמר המלא, באנגלית:  http://www.world-mysteries.com/sci_cymatics.htm

הנה קישור לאתר:    www.cymaticsource.com

 

חדש אצלנו

אירועים קרובים ומסלולי לימוד

צרו איתנו קשר

צרו קשר

לקבלת עדכונים על פעילויות חדשות ולמידע נוסף: 

אנחנו ברשת

סינפסה בפייסבוק

אינטגרציית קול בתנועה

כשאני שרה, אני יודעת

היה זמן שהצלילים התחילו להגיע אלי. זרמו דרכי קולות מוסיקליים,  שירה אינטואיטיבית. זו הייתה חוויה מאוד עוצמתית, תחושה שהצלילים מעבירים לי אינפורמציה. לא  מנטלית, לא

קול בתנועה – ארכיאולוגיה של גוף-נפש

"קול בתנועה הוא תהליך אשר משקם את הקשר האורגני הראשוני בין הגוף והקול ומחזיר את הפעמה המוסיקלית הטבעית של הגוף, הפעמה אשר עליה זורמת החיוניות היצירתית הראשונית ביותר. כאשר חוזרות המערכות לפעימת זרימתן הטבעית, מתאפשר לנפש ביטוי של עולמה המסתורי, הבלתי מילולי, דרך שפת התנועה והקול".

עצמי אותנטי ומוסיקליות

"עצמי אותנטי" כחוויית הבעה גופנית "לעיתים מזומנות מחווה של התינוק נותנת ביטוי לדחף ספונטני. מקור המחווה הוא העצמי האמיתי, והמחווה מעידה על קיום עצמי אמיתי

גל התנועה – חזרה לתנועה הטבעית

"גל התנועה" הינו אחד המושגים היסודיים בתהליך הריפוי בקול / טיפול בקול ובתנועה בשיטת "אינטגרציית קול בתנועה". אנו מתרגלים ומעירים מחדש את זרימת גל התנועה לאורך עמוד