מפגשים אישיים בשיטת אינטגרציית קול בתנועה, שיעורים ליחידים וליווי תהליכי התפתחות יצירתית.

מהי  אינטגרציית קול בתנועה?

שיטת אינטגרציית קול בתנועה מספקת כלים להתפתחות אישית, במישור המקצועי-אמנותי ובמישור הטיפולי.
העבודה מאפשרת תהליך של שיקום ותיקון הקשר האורגני בין הנשימה, התנועה והקול. תהליך זה מחדש את הקשר של האדם עם מכלול חלקיו, עם פעימת החיים המתרחשת בכל תא, עם נביעת מקור אנרגיית החיים, עם שמחת היצירה וביטוי חופשי של מכלול חלקי האישיות.

האימון בעבודה זו פועל במישור  הגופני, הנפשי, המנטלי והרוחני:

*  שכלול הארגון הגופני והיציבה, לימוד דפוסי תנועה חדשים ומעבר לתפקוד ממקום של קלות וחוסר מאמץ בחיי היום-יום.
* הרחבת אפשרויות הקול (פיתוח קול – מנעדים, גוונים, ווליום, יצירתיות, גמישות, הכרת תיבות תהודה וכ'ו )
* פיתוח קול, הרחבת המנעד הקולי והרפרטואר התנועתי
* קשר בין נשימה גוף וקול : תיבות תהודה שונות לצלילים שונים, הגוף ככלי נגינה המופעל על ידי תנועתו, קול כמעורר תנועה ותנועה כמעוררת מבנים מוסיקליים בשירה מאולתרת.
* חיבור לאותנטיות, ספונטניות ויצירתיות
* שחרור הקול הטבעי ופיתוח קול אישי אותנטי."
* פיתוח יכולת אלתור בשירה תוך חיבור אל המקצבים הפנימיים והאימפולסים החופשיים.
* גילוי העצמה האישית והנוכחות האמנותית מתוך הרחבת המנעדים של הקול והתנועה.
* הגדלת היכולת לבטא מגוון רחב של רחשי נפש ומצבים רגשיים דרך שירה ותנועה.
* הרחבת התקשורת עם הפנימיות ויכולת הביטוי שלה בעולם. ביטוי של רגשות, צרכים, רצונות ודחפים.
* שיפור התקשורת ביחסים הבינאישיים תוך הרחבת מנעדי ההקשבה ויכולת לקשר בין פנים וחוץ.
* התרחבות יכולת ההכלה של רגשות כואבים ומקומות פגועים מתוך העצמת כוחות החיים והכרת הטוב.
* מתן ביטוי לחלק של היוצר בתוכנו כחלק מתהליך הטיפול והריפוי, ביטוי הנותן משמעות ומבנה לתכנים ומתחים פנימיים כאוטיים.

למעוניינים לעבור תהליך התפתחות בשיטת קול בתנועה, אנו מציעים כמה אפשרויות לקבלת טיפולים ושיעורים פרטיים:

1. בהנחיית סמדר אימור, מפתחת שיטת "אינטגרציית קול בתנועה" ומנהלת מרכז סינפסה.

2. בהנחיית תלמידי מרכז סינפסה בתכנית ההכשרה למנחים ומלווי ריפוי יצירתי בשיטת "אינטגרציית קול בתנועה", במסגרת התמחותם (פרקטיקום).

לפרטים והרשמה אנא צרו קשר בטלפון: 054-5999863

 

סינפסה » כללי »
This entry was posted in כללי, פעילויות and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.